Контакти

СЪВЕТИ ЗА БАЛАНСИРАНО ХРАНЕНЕ
И АКТИВЕН НАЧИН НА ЖИВОТ

Физическа активност и забързан начин на живот
08  Февруари  2016г.

08  Февруари  2016г.

Поемете ангажимент пред себе си – дори съвсем незначителен - да бъдете активни всеки ден. Това няма да бъде само чудесен начин да изгаряте калории, който да ви помогне да свалите излишните килограми, но и ще намали нивата на стрес и ще ви тонизира, изпълвайки ви с енергия.

Не е задължително да посещавате фитнес-залата, за да бъдете активни. Всяка човешка дейност спомага за ускоряването на метаболизма и изгарянето на калории. Започнете с 15-20 минути на ден. Ако не разполагате с толкова време, разпределете упражненията си на кратки интервали, за да постигнете целта си. Проверете в нашия списък кои ежедневни и спортни занимания ви допадат най-много и започнете да изгаряте калории.

А ако се вслушате в тези простички напътствия, ще подобрите формата си за отрицателно време:
- Опитайте се да ходите на работа пеш, с велосипед или на ролкови кънки.

- Използвайте обедната почивка за бърза разходка, кратък джогинг, изкачване на стълбите до офиса или светкавично посещение на фитнес-залата.

- Изпълнявайте упражненията с приятел. Това ще ги направи по-приятни и по-лесно ще привикнете към новия за вас режим.

- Водете си записки за ежедневната ви активност и нейната продължителност. След известно време отправете предизвикателство към самия себе си, като увеличите времето, през което спортувате, и се захванете с нови упражнения.

- Записвайте и любимите си аеробни упражнения. Те могат да включват бързо ходене, бягане, танци, колоездене, футбол или тенис. Скачането на въже е чудесна и съвсем евтина аеробна гимнастика.

- Не се скатавайте от домашните задължения. Косете ливадата, чистете с прахосмукачка килима, събирайте изпопадалите листа, ринете снега, мийте колата, носете си сами покупките и простирайте прането си. Това са страхотни начини да съчетаете изгарянето на калории с ежедневните ви домакински задължения.

- Играйте често с кучето или децата си. Една топка е напълно достатъчна.

- Вземете под наем видеокасета или DVD с тренировъчни упражнения за уикенда. От кикбокса и фитнеса до степа и аеробиката – ще се нагледате на достатъчно клипове, от които да си изберете нови упражнения.