Контакти

СЪВЕТИ ЗА БАЛАНСИРАНО ХРАНЕНЕ
И АКТИВЕН НАЧИН НА ЖИВОТ

ЖИВЕЙ АКТИВНО! В ОБЕДНАТА ПОЧИВКА
23  Май  2017г.

23  Май  2017г.

Повечето от нас работят повече от 8 часа зад бюро, a това може да причини доста здравословни проблеми. След края на работния ден е трудно да отделиш време за спорт и често имаш други ангажименти, които запълват графика ти. Затова ти предлагаме няколко лесни начина да живееш активно на работното място. 

1. Почивай си всеки час

Дали ще се насладиш на хубавото време в парка до офиса, ще отидеш до бюрото на колега или просто ще се разходиш около сградата, опитай се да си създадеш навика да ставаш от бюрото всеки час.

2. Брой стъпките си

Инвестицията в спортна гривна, която да отброява стъпките ти, ще помогне да следиш активността си и ще напомня, че е време да се разтъпчеш.

3. Забрави за телефона и електронната поща

Вместо да пишеш мейли или да звъниш по телефона, за да попиташ нещо своя колега, отиди до бюрото му. По този начин не само ще се раздвижиш, а и вероятно ще получиш отговор на въпроса ти много по-бързо.

4. Пий повече вода

Дръж пълна бутилка вода на бюрото си и се опитай да изпиеш една преди обедната ти почивка и още една до края на работния ден.

5. Замени офисния стол с топка за упражнения

Може да ти звучи налудничаво, но наистина помага. Топките за упражнения подобряват стойката, укрепват мускулите и дори помагат в горенето на калории.

Добавянето на упражнения към ежедневието на работното място не трябва да бъде трудно. След като свикнеш  с промяната в рутината си, ще се чувстваш по-добре през целия ден и дори ще изгориш допълнителни калории. Така че не чакай, а Живей Активно!