Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Балансиране на ежедневието

3 ритуала за събуждане, които ще направят деня ти по-свеж

Денят се познава по сутринта, а каква ще бъде тя, зависи изцяло от теб. Ако искаш да имаш успехи и щастието да остане за постоянно при теб, е много важно да започнеш деня си позитивно и активно. Събуждането трябва да бъде приятно и да те кара да прегърнеш новите предизвикателства. Ако това обаче ти звучи почти невъзможно, защото имаш натоварен график, а денонощието от 24 часа не ти стига да изпълниш всички задачи, имаме перфектната формула за теб. Знаем как да превърнеш сутринта в най-приятния момент от деня само с 3 лесни стъпки. Ето кои са те:

Махни алармата

Всички мразим алармата на телефона си, защото обикновено избираме стряскащ звук, който да ни събуди максимално бързо. Истината е, че това изобщо не помага, напротив, може да те зареди с негативно настроение. Опитай да замениш алармата с любимата си песен. По този начин ще намалиш стреса от събуждането многократно. Далеч по-добре е да започнеш деня с усмивка.

Заложи на освежаваща напитка

Никога не забравяй, че хидратацията е изключително важна за организма и тялото има нужда от вода, за да функционира, както трябва. Затова го зарадвай с чаша вода, която може да бъде придружена и от прясно изцеден плодов сок. Какво по-хубаво от порция витамини сутрин? След това идва най-любимият момент – кафето. Заложи на NESCAFÉ CLASSIC и ще имаш пълна готовност за всички предизвикателства, които те очакват днес.

Направи си лека физическа тренировка

Движението е най-бързият и приятен начин да се събудиш. Стани, раздвижи се и буквално след няколко минути ще усетиш свежестта, от която се нуждаеш, за да се завърнеш от страната на сънищата и да продължиш деня успешно. Предизвикваме те да отделиш малко време и да направиш 5-те тибетски ритуала. Съвсем не са трудни за изпълнение, ето какво се изисква от теб:

Ритуал 1
Застани в изправено положение, а ръцете ти трябва да бъдат изпънати встрани. Започни да се въртиш бавно в посока на часовниковата стрелка, докато не усетиш леко замайване.

Ритуал 2
Легни по гръб на земята с ръце, изпънати по тялото. Вдигни глава и гледай напред, докато повдигаш плавно краката нагоре. Върни се в изходна позиция и направи, колкото ти е възможно повече повторения. Крайната цел е 21, но вероятно ще ти трябват няколко дни тренировки, за да успееш да ги достигнеш.

Ритуал 3
Застани на колене, а стъпалата трябва да са в контрашпиц. Изправи гърба и дръж ръцете плътно по задната част на бедрата и върху седалището. Започни плавно да накланяш главата назад, докато вдишваш и да се връщаш в начална позиция, докато издишваш. Крайната бройка за повторения тук отново е 21.

Ритуал 4
Застани в седнало положение, като краката ти трябва да бъдат изпънати напред и да са плътно един до друг. Ръцете ти трябва да са поставени отстрани на тялото с длани, насочени към пода, а пръстите сочат напред. Те ще ти служат за баланс. Следващата стъпка е да повдигнеш таза, сякаш се изправяш за мост, вдишвайки. Положението на ръцете не се променя. В крайното положение колената са свити, а тялото е хоризонтално на пода. След това се връщаш в начална позиция, издишвайки. Направи колкото повторения са ти възможни, след няколко тренировки ще можеш да достигнеш максимума – 21.

Ритуал 5
Заеми полулегнало положение по корем. Гърбът трябва да бъде максимално изправен, а ръцете са на широчината на раменете. Краката са изпънати назад. Стъпи на пръсти, за да отлепиш тялото си от земята. След това започни да изтегляш седалището нагоре, докато в това време вдишваш. Крайната цел е тялото ти да образува формата на триъгълник. Върни се в изходни позиция и едновременно с това издишвай. Стреми си към максимален брой повторения, а когато усетиш повече сила – направи 21.

А сега се усмихни, защото те очаква един страхотен ден!

Автор:
Кристина Кирова

Подобни статии