Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Активен живот

Още 3 коремни упражнения

Искаш плосък или мускулест корем? Омръзнало ти е всичко досега и търсиш нещо ново? Предлагаме ефективни упражнения, които може да изпълняваш у дома или докато си на почивка.

Ако отделиш за тези укрепващи коремните мускулни упражнения 3 пъти по 15 минути седмично, резултатът няма да закъснее.

Не забравяй обаче, че за здравословният начин на живот, наред с редовното спортуване, от решаващо значение е и балансираното хранене.

И още нещо! Както при всяко друго упражнение, при тези също е изключително важно правилното изпълнение, от което зависи не само резултатността, но и предпазването на тялото от контузии и наранявания.

  1. Седни на пода, облегни се назад на ръцете си. Свий краката си в коленете и ги вдигни към гърдите си, след това ги отпусни обратно без да стъпваш на земята, а ги оставш опънати на 5 см от пода. Направи това упражнение 3 серии по 20 пъти. Ако искаш да направиш упражнението по-трудно, изпълни го без да се подпираш на ръцете си, а ги дръж опънати нагоре.
  2. Легни по гръб, ръцете опънати покрай тялото така, че дланите да са обърнати към земята под таза. Притисни кръста си към земята. Повдигни краката си едновременно така, че да застанат вертикално на тялото ти и повдигни малко таза от земята (все едно, че искаш да застанеш на свещ). Пусни обратно краката така, че да не докосват земята, а да останат опънати на 5 см от пода. Направете това упражнение 3 серии по 20 пъти.
  3. Заеми поза диагонал. Протегни дясната си ръка напред и едновременно с това вдигни левия си крак от земята. Задръж тази поза, колкото издържиш и след кратка почивка повтори упражнението с другите ръка и крак.

Ако не си се опитвал/а да направиш подобно упражнение досега, не се изненадвай, ако в началото издържиш само няколко секунди. Това е съвсем нормално. Колкото повече практикуваш, толкова повече ще издържаш.

И не забравяй да се консултираш с лекар преди да започнеш.

Подобни статии