Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Активен живот

Златни фитнес съвети за начинаещи

Смяташ, че е дошло време да преминеш към по-активен начин на живот, но нямаш опит в това? Тогава непременно прочети нашите съвети, за да бъде промяната по-лесна, а спортът по-приятен. Не забравяй, че за да бъде видим ефектът, не е достатъчно да спортуваш веднъж или два пъти. За реални резултати имаш нужда от постоянно и редовно движение.

Не очаквай радикална промяна във външния си вид само след една-две седмици. Това, което можеш да очакваш обаче, е много по-добър жизнен тонус, повишено енергийно ниво и забележимо покачване градусите на настроението. Търпението и постоянството са гаранция за постигането на така желания стегнат силует! Важното е да не бързаш! Ако се хвърлиш да спортуваш твърде интензивно, скоро ентусиазмът ти може да се изпари. Обратно, ако се „влачиш“, трудно би достигнал до каквито и било резултати.

Ако досега не си спортувал редовно, задължително трябва да се придържаш към следните златни правила:

  • Винаги отделяй определено време за тренировка и го спазвай! Отношението „ами утре“ няма да ти донесе успех. А ако от известно време редовно спортуваш, ще набереш скорост и вече сам ще търсиш движението.
  • Избери си форма на движение! Има хора, за които мотивираща среда е фитнес залата, а за други тренировките у дома. Докато някои разчитат на бягането, други предпочитат да се доверят на тежестите. Важното е да откриеш мястото и спортната дисциплина, които ще доставят най-голямо удоволствие на самия теб.
  • Мотивираща може да бъде и снимковата документация! Достатъчно е да се снимаш сега и да сложиш до снимката стара фотография, на която си с няколко килограма по-лек. Това е напълно достатъчно, за да се мотивираш и да осъзнаеш, че е крайно време да запретнеш ръкави и да се вземеш в ръце.
  • Без значение кой е спортът, важно е упражненията да се изпълняват правилно! Неправилно изпълняваните упражнения, лошо избраното натоварване, неподходящите обувки могат да бъдат вредни за твоето здраве, а могат да доведат и до нараняване. Така че, ако не си сигурен, обърни се към специалист. Това е особено важно, ако имаш наднормено тегло.
  • Промяна в начина на хранене! Балансираното хранене е също толкова важно за изграждането на здравословен начин на живот, колкото и редовният спорт. Храни се разнообразно и умерено, като паралелно с това спортуваш редовно!
     

Съветът на Нестле
Спортът изисква енергия, затова никога не започвай на гладен стомах! 1-1,5 часа преди тренировката една купичка Зърнена закуска Nestlé Fitness с кисело мляко и плодове или един банан с едно зърнено блокче Nestlé Fitness осигуряват необходимите за движението хранителни елементи. 

*Преди да започнеш съответната програма, не забравяй да се консултираш с медицински специалист относно здравословното си състояние.

 

Подобни статии