Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Съвети за балансирано хранене

8 съвета за балансирано хранене

Хранителен режим? Съзнателно пазаруване? Готвене всеки ден и все пак разнообразно?

Ето няколко полезни съвета за балансирано хранене:

  1. Какъв вид хлебни изделия да включим в кошницата? Избери вариантите, приготвени от пълнозърнести култури: пълнозърнест хляб, тесто, зърнени закуски от пълнозърнести култури.
  2. Консумирай плодове и зеленчуци всеки ден. Опитай се така да оформиш менюто, че да присъстват при всяко хранене, не е проблем дори да са замразени.
  3. Избирай нискомаслено мляко и млечни продукти. Ежедневно консумирай количество около половин литър.
  4. В месарския магазин избирай месо с по-малко мазнини. Измежду саламите избирай онези продукти, които имат по-високо съдържание на чисто месо.
  5. Приготви ястията си с по-малко мазнини и дай предимство на растителните масла, тъй като имат по-добър физиологичен ефект.
  6. Оцвети хранителния си режим с несолени маслодайни семена!
  7. Спазвай умереност и избирай шоколади, зърнени закуски, мюсли блокчета или плодови, сладкиши с извара с по-високо съдържание на какао.
  8. Не забравяй редовната консумация на течности, пий приблизително 8 чаши вода дневно! Напомняй за това и на членовете на твоето семейство!

 

Подобни статии